wtorek, 15 września 2015

Hej na wstępie powiem parę słów o mnie .
A wiec tak mam na imię Kacper , urodzony 15 listopada 1996 r. i na razie tyle musi wystarczyć.
Postanowiłem założyć bloga bo może to co robię jest ciekawe lub to co zamierzam.
A mianowicie moim zamiarem i celem jest wybrać się w podróż do 100 miast w całej europie lub na świecie.
Cel będzie realizowany w prosty sposób jadę do pewnego miasta do pracy w której porobię pewny czas a po tym czasie rezygnuje i jadę w inne miejsce jak do tej pory byłem w Holandii, Republice Czeskiej i Niemczech, nie myślę jeszcze w jakie miejsce będzie następne po prostu pełen spontan.
Na plan wpadłem, nawet ja sam nie wiem jak ale wydaje być się ciekawą przygodą planuje zabrać ze sobą jakiś aparat może być nawet z telefonu i dodawać zdjęcia i opisywać jakieś ciekawe przeżycia i doświadczenia z tego miejsca, moje rozmyślenia i spostrzeżenia.
Jak do tej pory nie robiłem tego ale dochodzę do wniosku że to dobry pomysł na pamiętnik cudownych przeżyć i jako lekcja dla innych, która ma na zadaniu pokazać że warto ryzykować , warto żyć.
Kilka zdjęć powinienem znaleźć z Niemczech na pewno kiedyś dodam.
Moim życiowym marzeniem jest podróżowanie po świecie dzięki czemu będę całkowicie wolny i spełniony.
Na razie to tyle odmienię   naprawdę nie wiem kiedy i o czym będzie kolejny wpis, a wiec do niedalekiej przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz