wtorek, 15 września 2015

Luźne przemyślenia

Znowu siedzę i marnuje czas, zamiast się skupić na rzeczach ważnych przeglądam poczte czytam blogi i sprawdzam Fb.
Niestety internet stał się chorobą  społeczeństwa w XXI wieku, każdy teraz co chwile sprawdza fb, pocztę, ogląda śmieszne filmiki przez co nie ma potem czasu na nic.
Skupmy się na temacie, a mianowicie jak zaplanować wyjazd gdzie i jak go znaleźć a może jest jakiś lepszy sposób na podróże, będę musiał poszukać jakiś informacji na ten temat.
Zastanawiam się jakie miejsce było by idealne a może znajdzie się coś dalej niż do tej pory, nie wiem, wiem tyle że za moment wpisze w wyszukiwarce praca 2015 wrzesień i zobaczę gdzie mnie to doprowadzi mam nadzieje że to nie będą jakieś baraki tylko normalna dzielnica i bez problemu po pracy będę miał czas na zwiedzanie, a może trawie do tak cudownego miejsca że postanowię tam zostać szczerze była by to dobra opcja trafić w wymarzone miejsce w którym mieszkał bym do końca życia. Choć czy ja wiem w jednym miejscu na stałe czy to by mi się nie znudziło, choć kto to może wiedzieć najlepiej spróbować i się dowiedzieć co z tego będzie . Wiem jedno nie mogę siedzieć tak bezczynie w domu, po prostu nie mogę nic nie robić muszę zacząć żyć. Życie jest zdecydowanie za krótkie na rozmyślaniem nad przyszłością, ale takie rozmyślanie może nam poprawić te życie, choć co ja moge wiedzieć o życiu przecież mam 19 lat, to znaczy będę miał w listopadzie.
Zastanawiam się co chciałbym robić w życiu, coś takiego dzięki czemu będę czuł że żyje i nie marnuje czasu. Chciałbym móc dzielić się ze wszystkimi myślami lecz niestety nie wiem jak bardzo mogę się wyrażać w internecie bo teraz to każdy ma dostęp do wszystkiego i internet nie jest aż tak anonimowy, a ja chciałbym móc robić to co chcę bez żadnych konsekwencji. W najbliższej przyszłości na pewno będę pisał więcej i będę bardziej otwarty.
Wiec nie ma co marnować czasu pora poszukać czegoś nowego i się dowiedzieć co będę robił w najbliższym czasie mam nadzieje że szybko coś znajdę i będzie to naprawdę ciekawe miejsce i zajęcie.

1 komentarz:

  1. Masz rację-internet nie jest już anonimowy.
    Każdy spędza tu mnóstwo czasu i coraz mniej jest ludzi,którzy nie korzystają z internetu.

    OdpowiedzUsuń