środa, 16 września 2015

Przybliżenie sytuacji

Chciałbym przybliżyć moją sytuacje w jakiej się znajduje generalnie mam ostatnio naprawdę sporo kłopotów i powodu do smutku, jednak nie chcę o tym myśleć postanowiłem zająć się ważnymi sprawami bo nigdy nie wiem co może być później, mam tylko nadzieje że uda mi się coś osiągnąć chociaż własne cele, przecież nie muszę spełniać oczekiwań innych. A wiec tak miałem przybliżyć moją sytuacje wygląda ona następująco. Mam poważnie chorego ojca ma raka złośliwego chemia nie pomaga on sam mówił że czeka na śmierć no niezbyt kolorowa  perspektywa stracić tak bliską osobę z którą planowałem na daleką przyszłość spełnić spólne marzenie. Bardzo ciężko się z tym czuje i za bardzo nie wiem co sam teraz robię i co mam robić. Wiem tylko tyle że powinąłem zrobić coś żeby ojciec był zemnie dumny, ale co to może być nie mam najmniejszego pojęcia. Właśnie sobie zdałem sprawę że zapominał o kropkach i przecinkach może później poprawie, mniejsza z tym. Wracając do tematu, nie mam pojęcia co mogę zrobić, co mam zrobić żeby było dobrze. Do tego dochodzi ciągła presja mamy żeby znalazł prace i się ułożył, ale kiedy ja sam nie wiem czego chcę, wiem jedno nie chcę tu zostać i marnować swojego życia, nie chcę się układać i ustatkować bo to byłby mój koniec, wiem że wtedy na pewno zmienił bym podejście do życia i nie miał bym możliwości zwiedzenia świata i życia chwilą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz